donderdag 5 juli 2012

MAGNOLIA DOWN UNDER !!

Hoi allemaal ,
Daar ben ik weer  ... ik wilde weer eens meedoen met de challenge van magnolia down under 
 SHABBY CHIQUE ...
lol  nou is alles wat ik maak  shabby dus das makkelijk  hahahhaa
Ik heb  een nieuwe  magnolia gebruikt WALTER THE NOOSE ... 
Ze zijn nu te preorderen met korting  bij krea teja

 Het  afdruklje  heb ik gekleurd met de distress markers en net zoals  de randen van  sneeuw sterren   ( memory box) ook bij  krea teja te koop ....
alles lekker  sneeuwig  gemaakt met verf ....  en stipjes met de perlen pen !!
 hoop dat jullie m leuk vinden
XXX Raffa

13 opmerkingen:

  1. wat een gave kaart en een schat van een rendier.
    Ik roep al jaren dat ik naar magnolialand wil en dan lekker veel vorst/sneeuw en een hutje met genoeg eten en een openhaard met genoeg hout.
    Zodat ik niet naar buiten hoef en ik wil dan ook graag een rendier voor het raam, nou deze mag er komen te staan hoor, wat een heerlijk dier!!!!

    Veel liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het een super gaaf kaartje, zo leuk!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gaaf kaartje Raffaela.
    Echt geweldig.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wowww Wat is dit weer een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wauw Raffa ik vind hm geweldig!!!
    wat een schitterend kaartje en wat is die stempel
    prachtig!! ik ben er echt helemaal weg van :)
    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wow wow wow!!
    Hiya sweetie
    Beautiful card :) love everything about it and ever so shabby chic xx
    Thank you for joining in with us this week at MDUC xxx
    Hugs
    Debbie xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit weer super leuk gedaan Raf! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is wonderful! Great color choice! I also made a christmas card with Walter as first card with this kit ... It's a great image for xmas!

    Thanks for joining our shabby chic Challenge at Magnolia Down Under this week!

    Hugs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. what a lovely card
    thanks for sharing with us at Magnolia Down Under
    hugs
    Denise

    BeantwoordenVerwijderen